donderdag 28 januari 2016

Kamer 1: bijna klaar!

Wat is het toch leuk...een grote pot verf en een kwast en de hele uitstraling van je kamer verandert meteen! Op 1 muur na is de hele kamer geverfd.
Die laatste muur wordt nog spannend, ik ga (met behulp van wat youtube-filmpjes en blogs) 1 wand met kalkverf behandelen. Zo benieuwd hoe dat wordt!  

Maar wat een rust straalt de kamer nu al uit. We voelen ons er allebei enorm prettig bij.
Pas als de eetkamer en keuken ook klaar zijn ga ik verder met het stylen van de kamers, waaronder het lichtplan. Waar moet een lampje bij, waar moet ik lampen verplaatsen, welk soort verlichting wil ik in mijn lampjes, waar moet een dimmertje op? Wat moet er aan de muren? Wil ik wel iets aan de muren?

Voor nu doe ik het maar even met de accessoires die we al hebben. En in maart....komt mijn prachtige 4-persoons bank (grijs...what else?) en nieuwe fauteuil.

Morgen worden de plafonds gewit van de keuken en de eetkamer. Komende zaterdag de kalkverf ophalen en zondag aan de slag!

Ik ben enorm blij met mijn supergrote krans én de prachtige lampjes 
die ik bij Woonhuis45 heb gekocht!



Toch nog maar bijtippen zo hier en daar.....





En de laatste muur die nog onderhanden wordt genomen...

En ter vergelijking: zo was het!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen