vrijdag 8 januari 2016

Het jaar 2016 begint goed!


In een van mijn vorige blogs had ik het er nog over hoe moeilijk het is om als 50-plusser weer een baan te vinden, laat staan een baan te vinden die bij je past.

Ik heb bijna 2 jaar in een woonzorgcentrum gewerkt als directiesecretaresse maar door interne reorganisaties kon mijn contract helaas niet meer verlengd worden.
Op de bonnefooi heb ik een aantal sollicitaties de deur uitgedaan en binnen een paar dagen werd ik uitgenodigd door een verzorgingshuis op notabene 3 kilometer afstand. Vanmiddag op gesprek geweest en ik werd meteen aangenomen voor 16 tot 24 uur per week! Wat het nog leuker maakt is dat het secretariaat nog helemaal op poten gezet moet worden. Ik heb er vreselijk veel zin in.

Ik heb mezelf meteen beloond (ach ja, er is altijd wel een smoes te verzinnen) met een bestelling in een webshop én met twee overheerlijke scones met clotted cream en frambozen. 

En morgen op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen en een eetkamerbankje!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen